onsdag 11 april 2012

Livskvalitet,glädje & kärlek ♥

Gokväll på er alla !

Ja, ni förstår säker vad jag menar med rubriken *ler*

Precis så är det att ha katt(er)
Att bli mött av ett jamande lr någon stryker sig mot benet när man kommer hem - oavsett vilket humör man är på ,eller att vakna av att det både spinns & kurras rätt i örat på morgonen & man nästan ser ett leende på katten ifråga när man slår upp ögonen .
Eller ,när man själv måste gå upp ur sängen & man riktigt ser hur de myser ner sig där man legat,sträcker på sig av välbehag & gäspar - kan man bli annat än lycklig då ?

Innan jag åkte hem fr stan köpte jag en klösbräda till Ester - en sån i wellpapp - men tji fick jag - den kunde jag krafsa på själv isf - hon kloade istället på mitt ben *Aaaj*
Vi har 2 st klös/klätterställningar & så har vi en liggandes - som ett S - men hon vägrar klösa på dem .
Ute är hon jätteduktigt på att klösa på allt fr träd till garagevägg .
Mindre kul att hon klöser inne på soffor,sängen & annat - men det ska väl ge sig kan jag tro .


Har full koll på vad "grabbarna" gör .


 Sitter gärna på någons axel & har en jäkla balans .


Kunde inte låta bli att fota ovan ifrån 


Filosoferar lite ♥




Min favoritställning när jag sover 


 Kollar så att Ester sköter sig ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar